vineri, 2 noiembrie 2012

De trei ani cand vine ziua mea,ii cer lui Dumnezeu acelasi dar.


Ziua de 4 noiembrie este o zi in care mai adaug un an pe langa cei care au trecut.
Vi sa intamplat vreodata sa priviti in urma si sa va fie frica? Mi-e da!
  Mi-e frica sa privesc inapoi,si privesc cu teama inainte. Dar cu speranta si credinta ca bunul Dumnezeu
     intr-o zi imi va da acest dar minunat. 
Tare mi-ar fi placut ca de ziua mea sa pot pregatii bunatati pentru Stefi.
Sa facem tortulet si sa putem sa-l papam impreuna........................
Dar din nefericire nici in acest an nu voi avea aceasta bucurie! Si cand ma gandesc ca de trei ani ii cer lui Dumnezeu
acelasi dar de ziua mea..
 ''Doamne singurul dar care mar face ce-a mai fericita mama din lume este sa-i dai sanatate si s-o faci fericita pe Stefi''..
Si cat i-mi doresc sa vina mai repede acea zi!
Stiu ca va veni chiar daca drumul este lung,sunt sigura de asta pentru ca Dumnezeu ne iubeste!

Pana atunci ziua de 4 noiembrie va trebuii s-o petrec alaturi de printesa mea Stefania la spital.
Pe 4 noiembrie va trebui sa fim la spital iar pe 5 adica luni dimineata,Stefania va intra din nou in sala pentru o alta interventie .
M-am bucurat ca medicul ne-a dat sperate reusind sa dilate cativa milimetri din esofagul micutei mele.
 Dar cum voi reusi sa cumpar un alt balonas de dilatare cu un nr mai mare de care Stefi are nevoie? Si care costa cateva sute de euro.Cum voi reusi sa m-ai pot gasi bani pentru tot ce este nevoie la spital? De unde voi gasi bani sa pot face drumurile spre spital zi de zi,pentru ai duce lu Stefi supica si mancarea preparata cum o poate papa ia? Cu ce bani voi
putea cumpara laptele praf''Nutren Junior''de care ia are atata nevoie?

Stiu ca intr-o zi Stefi va fi bine! Am incredere in Dumnezeu.Dar pana atunci cum voi reusi sa platesc tot ce este nevoie pentru micuta mea?
Oameni buni si frumosi! Cu toata inima va cer ajutor! Stefania are nevoie de multe interventi de dilatare a esofagului,pentru a putea manca ca noi toti si pentru a putea fi un copil sanatos.
Cu toate ca luptam cu toate puterile,nu avem banii necesari pentru a achizitiona la fiecare dilatare cate un instrument.Medicul stie ca nu dispunem de banii necesari pentru balonul de dilatare si dupa ce-l foloseste il sterilizeaza pentru a putea fi folosit iar dar riscurile unei infectii sunt mari.
Din suflet va cer ajutor!

Multumesc din suflet celor care ne sunt alaturi in aceasta lupta.
Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare clipa.

Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet.
Dumitrascu Niculina.           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...