vineri, 9 august 2013

.......23 August 2009'''O zi intr-un an care mi-a marcat viata!!!!

                                                 La    Multi    Ani    Stefania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!    Pentru lumea intreaga,23 august este poate o zi oarecare,dar pentru mine cand spun 23 august 2009........Spun ziua si anul cand Stefi a venit pe lume..........Spun ziua si anul care mi-au marcat viata....Anul in care a inceput lupta mea pentru viata nepotelei mele Stefania.. 

..........................................
Va pup prieteni dragi!
.......Vineri ''23 august''este ziua mea! Implinesc 4 anisori! Va invit pe toti!!!!!!!!!!
Voi imbraca o rochita frumoasa si va voi astepta!!!!! Voi servi multe imbratisari si multe pupicuri pentru ca va iubesc pe toti...
 Cu drag Stefania....
          

                               Avem 38 de ani cand nepotica mea Stefania a venit pe lume iar fica mea[mama Stefaniei] 16 ani!
'''Eram""" o femeie puternica cu multe sperante! Astazi nu mai am decat un vis,o singura speranta! I-mi  doresc ca micuta mea Stefania sa scape de chin! Sa poata intr-o zi sa manance o felie de tortulet de ziua ei cum n-a putut in patru ani de viata.
Se apropie ziua ei! Pe 23 August inplineste 4 anisori...................Cat mi-as dori sa-i pot face o prajiturica mica,mica. S-o poata manca toata,cu toata gurita ei.....
         Dar nici in acest an,micuta mea nu va putea avea aceasta bucurie. .....Acum,mi-am dat seama ca nu mai sunt femeia puternica!
Astazi sunt o mama disperata,o mama care ii cere cu disperare lui Dumnezeu ajutor si mila!
        De-si Stefania nu este fica mea,este nepoata mea,dar pentru mine Stefania este intreg universal.
        De multe ori in rugaciunile mele,i-am cerut lui Dumnezeu sa i-a viata mea oricand,dar sa-i de-a lui Stefania sanatatea de care are nevoie! Ma simt neputincioasa in fata micutei mele Stefania. 22 000 DE EURO!!!!!! Sunt multi bani! Iar ea abia inghite laptele si supa strecurata!
Timpul nu este un prieten bun,el trece repede iar sanatatea micutei mele Stefania devine tot mai grava.
Dati-mi un sfat! Ce sa fac? Cum sa fac? Unde si la cine sa strig ajutor sa pot strange bani pentru operatie????????
Am atata incredere in Dumnezeu,stiu sigur ca Stefi va fi bine intr-o zi,dar uneori disper si mi-e tare frica. Chinul prin care trece Stefania,este strigator la cer.

Oameni buni si frumosi singura mea sperata este Dumnezeu si dvs oamenii carora va pasa!
Eu sper intr-o minune!
Multumesc din suflet celor care ne sunt alaturi in aceasta lupta.
Dumnezeu sa va binecuvanteze fiecare clipa.
                                                  
Daca vreti si aveti posibilitatea sa ne ajutati,o puteti face aici:
.Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
PAYPAL : nina.dumitrascu@yahoo.com
 Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Va multumesc din suflet
Dumitrascu Niculina
Doamne Ajuta!


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...