duminică, 22 mai 2016

Ne-am rugat la mormantul Parintelui Arsenie Boca.Stefi a vizitat Manastirea Prislop







 


 


  

A fost ca un vis devenit realitatete.


 De cand s-a nascut Stefania,Dumnezeu si Credinta a umplut un loc  important in inimile noastre!
Am vazut ca daca ai incredere in Dumnezeu,orice vis devine realitate.
 


 Cand  am atins crucea Parinteleui Arsenie Boca,am simtit  un zbucium si o liniste in acelasi timp, o apasare si o eliberare, o teama stranie si un curaj nebanuit, pierderea reperelor temporale si spatiale si mai presus de toate o acuta nevoie de a plange... 

 Este o experienta imposibil de tradus in cuvinte.
 .O experienta unica pe care nu o voi uita niciodata.Dealul Prislopului l-am urcat pe jos ,in minte si suflet purtand multele necazuri lumesti,problemele grele de sanatate la micutei mele Stefania si multe necazuri care ne fac atat de vulnerabili.Am multumit lui Dumnezeu ca am avut norocul,sa avem in preajma noastra,oameni ca dvs,ne-am rugat pentru toti cei care ati fost alaturi de noi,ne-am rugat pentru toti...
O liniste ca de inceput de lume m-a insotit tot drumul pana la manastire.
Multumesc Bunului Dumnezeu si parintelui Arsenie pt sansa pe care am avut-o sa ajung si eu  cu Stefi la mormant..


Toti prietenii mei stiu bine ca Stefi mai are un hop de trecut!


In prezent micuta noastra poate manca! Dar din cauza muschiului care nu strange la timp.La fiecare masa,dupa fiecare bucata bagata in gura,trebuie apa sa poata aluneca pe esofag...Apoi stari de reflux''voma''.
Este foarte greu! Dar cand ma gandesc de unde a inceput lupta,parca nu ma pot da batuta.Dumnezeu ne-a fost alaturi! Dumnezeu ne iubeste pe toti.
 http://www.libertatea.ro/ultima-ora/stefi-mai-are-nevoie-de-ajutor-fetita-cu-atrezie-de-esofag-trebuie-operata-din-nou-in-germania-25470

https://www.facebook.com/niculina.dumitrascu/videos/vob.100000994323756/667285556647916/?type=2&theater 

 Daca aveti posibilitatea si vreti sa ne ajutati,o puteti face aici:
https://www.facebook.com/niculina.dumitrascu
Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
Raiffeisen bank: RON--RO63RZBR0000060016150244
PAYPAL : nina.dumitrascu@yahoo.com
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Cu respect ma inclin in fata dvs! Bunica micutei Stefania
Niculina Dumitrascu.
Va multumesc din suflet.
Doamne ajuta!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...