sâmbătă, 7 octombrie 2017

Speranța e cea din urmă scânteie care se stinge în orice inimă. ..

Fotografia postată de Stefania Si Niculina Dumitrascu.

Va imbratisez cu drag,prietenii mei frumosi!
Nu am mai scris de mult in blog,dar astazi trebuie sa va scriu cateva randuri scrise din suflet.
Stefi a implinit opt ani si a inceput clasa 1.
Fotografia postată de Stefania Si Niculina Dumitrascu.
Starea ei de sanatate este buna in propotie de 85 la suta.Luptam incontinuare pentru a fi bine.Mai avem refluxul esofagian pentru care facem un tratament adus din afara tari care costa destul de mult.
Fotografia postată de Stefania Si Niculina Dumitrascu.

Si ca si cum lucrurile nu ar fi fost destul de complicate,parintii lu Stefi s-au despartit,plecand fiecare pe drumul lui,iar micuta mea nepotica a ramas in grija mea.
Stefania este un dar minunat pe care eu,bunica ei l-am primit de la Dumnezeu.
Numai ca starea mea de sanatate nu este prea buna,iar putini banii pe care-i avem se duc mai mult pe medicamentele micutei,medicamentele mele.Acum avem si Scoala cu costurile ei.
Fotografia postată de Stefania Si Niculina Dumitrascu.
In curand trebuie sa mai facem niste controale,iar astea necesita costuri si bani pe care nu-i avem.Pentru a face rost de banuti,m-am apucat de cusut papusi pe care incerc sa le vand.Dar starea sanatatii mele uneori nu-mi permite,dar trebuie pentru Stefania.





Modelele sunt diferite.PAPUSA ARE IN JUR DE 50 CM.CUSUTA MANUAL.
Cei care vor sa ne ajute,ma poate contacta la tel 0763998823 .
De sarbatori fac si cozonaci la comanda daca este nevoie.
IAR PENTRU CEI CARE VOR SI AU POSIBILITATEA SA NE AJUTE,O POT FACE IN CONTURILE

Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
PAYPAL : nina.dumitrascu@yahoo.com
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Cu respect ma inclin in fata dvs! Bunica micutei Stefania
Niculina Dumitrascu.
Va multumesc din suflet.
Doamne ajuta!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...