joi, 14 decembrie 2017

Din suflet va doresc,Sarbatori Fericite !! Si nu uitati ca va iubesc!



Fotografia postată de Stefania Si Niculina Dumitrascu.

  Se apropie Sfintele Sarbatori!
 Ce-mi doresc mie,va doresc si voua,oameni frumosi!
In primul rand,sa fim santosi,buni si cu credinta in suflet! Restul vine de la Dumnezeu.
Despre Stefania,un suflet puternic care a luptat si inca mai lupta pentru viata ei...
https://www.facebook.com/niculina.dumitrascu/videos/vob.100000994323756/667285556647916/?type=2&theater
Stefania,dupa multele operatii,pt atrezia de esofag cu care s-a nascut,facute in tara si in Germania,acum este 80 la suta bine.Continuam controale,continuam tratamente,majoritatea procurate din afara tari.
In urma multor interventii,Stefi a ramas totusi cu un reflux gastro esofagian,pentru care facem tratament si cu dificultati la inghitirea alimentelor,dar cand ma gandesc ca medicii din tara nu-i dadeau nici o sansa,,,nu pot decat sa-i multumesc lui Dumnezeu si sa cred in minuni.Nu pot decat,sa-i multumesc Liei Stoica si prietenilor ei minunati.Sa multumesc voua tuturor si sa ma rog lui Dumnezeu pentru voi toti.
Astazi cand scriu,mi-ar fi placut ca in viata micutei mele Stefania sa fie doar soare...dar:
Stefania este un copil iubit si facut din dragostea a doi tineri inocenti.Au fost alaturi de ea in clipele cele mai grele, cand totul a inceput sa fie bine,dragostea dintre parintii ei,s-a stins ca o lumanare.
Amandoi au apucat pe drumuri diferite,iar eu din bunica Stefaniei,m-am transformat in mama....O mama cu multe responsabilitati!
Pentru mine Stefania,este totul! Am luptat opt ani sa fie bine si tot ce-mi doresc este sa traiesc sa poata creste fericita! Spun sa traiesc pentru ca in urma cu putin timp,am aflat ca sunt foarte bolnava.
Stresul,lacrimile si toate cate au fost si-au pus ampreta.


Astazi am ramas doar noi doua! Traiesc pentru ea si lupt sa poata fii bine.Nu este usor! Iar situatia financiara este si mai grea.
Sa nu credeti ca ma smiorcai! Nu plang! Accept tot ce-mi va da bunul Dumnezeu! El stie mai bine de ce.
De cateva zile ma intreaba cand impodobim bradul...Si cat mai este pana vine MOS CRACIUN cu daruri....Cum as putea sa-i spun tocmai ei,ca mosul eram eu..eu cea care puteam muta munti! Iar astazi nu am voie,nu pot muta un scaun,ca obosesc.....
Am spus ca nu ma plang,dar iarsi am facuto!!!!

Dragii mei prietenii! Eu,noi va uram sa fiti fericiti si sanatosi! Pe toti va port in gadurile si sufletul meu.Va dorim un Sfant Craciun fericit tuturor!
Si daca voua va este bine si ne puteti aduce putin zambet si un gram de bucurie...o puteti face aici:

Titular : NICULINA DUMITRASCU
ING BANK, SUCURSALA GIURGIULUI
RON: RO 12 INGB 0000 9999 0160 0322
EURO: RO 54 INGB 0000 9999 0163 2255
COD SWIFT:INGBROBU.
PAYPAL : nina.dumitrascu@yahoo.com
Adresa: Comuna Copaceni, str.Principala nr. 963, Jud Ilfov.
Telefon: 0763.998.823
Cu respect ma inclin in fata dvs! Bunica micutei Stefania
Niculina Dumitrascu.
Va multumesc din suflet.
Doamne ajuta!!!!
Sarbatori Fericite!


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ştefania şi animăluțele ei.

 De ceva timp,iubita mea Ştefy, orice pisică găsește, o aduce acasă. Asta pentru că visul ei pentru când va fi mare,este să devină medic vet...